Modeling of the inner city campus of the Technical University of Munich

This is an project where students are getting in touch with Building Information Modeling (BIM) Software on the basis of modeling the inner city campus of Technische Universität München. The different modeling tasks are performed within Bachelors Thesis or research studies.

TUM Rundflug

TUM Audimax

Studentenarbeiten

• Vega Völk, S.T.Vega Völk, S.T.: TUM Surrounding Area - 3D Modeling with Autodesk Infrastructure Modeler. Bachelorarbeit, 2013 mehr… BibTeX Volltext (mediaTUM)